wtorek, 14 kwietnia 2009

Nie zawsze uzasadnione syntaktycznie "bo" x3

Po czym poznać, że Prawie-Mała-Mi (niegdyś Kronprinses) tu była? Ano po tym, że dowolnym kanałem komunikacji dostaję wiadomość o treści: "zrobiłaś literówkę w ostatnim wpisie!". Bo dobrze mieć przyjaciół ;).

Mój mazurek uświadomił mi coś, czego się zupełnie nie spodziewałam, naiwne dziecko informatyka: że można nie wiedzieć, co to jest tetris. Bo skrzywienie zawodowe odzywa się w najdziwniejszych sytuacjach.

Do grupy Najbardziej Skopanych Ekranizacji, Chociaż Z Fajnym Aktorami trafia niniejszym "Hrabia Monte Christo" (dołączając tym samym do "Troi") z 2002, za moment, w którym Mercedes mówi Hrabiemu, że Albert jest jego synem. Bo są granice.

1 komentarz:

drugikoniecswiata pisze...

no nie no no nie no. ja nie jestem dzieckiem informatyka, ale od osób z mojego rocznika wzwyż też bym tego oczekiwała :) więc kto nie wie, niech się dokształca czym prędzej. zubrza strona też niczego sobie.
http://www.zubry.com/gry/gry.html